duminică, 8 iulie 2007

Un mod excelent de ati petrece weekend-ul


Unde?

Era vineri seara, iar eu deabia ma intorsesem de la Monica, cand tata imi spune ca a doua zis de dimineata plecam la munte. Mirata il intreb unde si cat stam, iar el imi raspunde ca mergem la Padina si stam o noapte. Bucuroasa imi fac ruxsacul si ma bag in pat. A doua zi ne trezim de dimineata si plecam...In masina tata imi povestea ca a mai fost si el cand era mic cu tataie, dar din pacate nu mai stia exact pe ce drum trebuie sa mergem, dar ceea ce stia era ca drumul acela era de tara.


Drumul...

Eh bine intrebam noi pe cineva si ne spune pe unde, o luam noi pe drumul ala care era cam jerpelit, dar era foarte frumos deoarece strabatea padurea. Dupa 10 minute trece o masina pe langa noi, iar tata il intreaba pe tipu din masina cum e drumul, si ce sa vezi, ne spune ca drumul e groaznic si ca nu merita sa mergi. Dupa toate astea noi nu ne lasam batuti si continuam sa mergem...si mergem noi cam o jumatate de ora pe un drum foarte jerpelit, dar peisajul merita tot. Dar in sfarsit am ajuns, am dat o tura pe acolo si ...


Calatorie spre centrul pamantului...

Eh "Calatorie spre centrul pamantului", vorba vine...defapt era Pestera Ialomicioarei sau "Inima muntelui". In fata pesterei era o manastire si lanaga ea era ca un "izvoras", dar eu curioasa ce sunt am bagat mana in apa si dupa cateva minute un preot imi atrage atentia ca nu e un "izvor" ci apa sfintita. Eh am intrat noi inauntru si am mers, am mers si iar am mers printro pestera foarte intunecoasa si alunecoasa, caci de acolo izvora un rau...bine izvora din munte...(foarte tare)


Sa punem cortul...

Ne-am invartit noi pe acolo pana ce am gasit locul perfect langa un rau, care izvorea din munte si ne-am pus cortul, masa si sezlongurile, ne-am apucat sa manacam si am stat sa ne uitam la natura. Dupa vreo 4 ore s-a inserat iar eu cu tata am facut focul ca sa ne incalzim.
Am mai stat noi putin langa foc si ne-am baga la culcarica in corturi. OMG cum sa dormi cand vecini nostrii dadusera muzica la maxim, dar sa vedeti ce muzica...ce putea sa fie decat manele...groaznic dar am adormit si m-am trezit dimineata pe la 9 pentru ca imi era cam foame. Mama da ce cald(eh mai batea unpic vantul dar era OK). Am mancat si urmatoarea parte...padurea era pe partea cealalta a raului, iar eu a trebuit sa trec raul...m-am udat putin dar l-am trecut.


Poze!!

Am facut o multime de poze la rau...si la un lac din apropiere(eh bine ajungeai acolo cu masina). Am stat la soare si cred ca m-am cam bronzat...eh a fost ok. Am mai stat noi pe acolo si pe la ora 14 am plecat spre Ploiesti. In fine la Ploiesti am ajuns de abia pe la ora 18 pentru ca ne-am oprit sa facem poze!! A fost minunat!!

Niciun comentariu: