miercuri, 11 iulie 2007

O alta zi de vara


Ieri, 10 iulie...o alta zi calduroasa de vara. Nu prea stiu cu cine sa ies afara, toti sunt plecati sau nu am chef sa iasa pe o caldura ca asta...asa ca m-am asezat la calculator si am inceput sa ascult muzica veche ca si "Pasarea Colibri", "Vama veche", "Iris" si multe altele, de cat timp nu am mai ascultat "Pasarea Colibri", dar acum cand am ascultat toate melodiile, mi-am amintit de toate clipele frumoase pe care le-am petrecut...si mi-am pus in minte sa regasesc ceva ce am pierdut de muult timp, si acest ceva este o persoana foarte draga...o persona cu care am stat toata vara trecuta...Ieri am aflat ca tot timpul asta a fost plecat, dar acum s-a intors...si totul va fi ca inainte, iar acum stau si atau si ascult muzica...uite asa...singurica. De-abia astept sa vina 15 septembrie...din 3 motive: este ziua sorei mele, vine clasa a5-a, vin noii prieteni...va fi totul super cool...

Niciun comentariu: