vineri, 20 iulie 2007

Iris forever


Imi amintesc cand am ascultat prima melodie de la IRIS...Era seara si satateam cu Alexutza in pat si cantam si ascultam muzica, si la umomendat mi-a pus o melodie minunata..era chiar "Vino pentru totdeauna" si de atunci am mers la toate concertele si am strans toate melodiile...in concluzie am devenit un fan Iris, IUBESC FORMATIA ASTA...si nimeni si nimic nu va schimba niciodata acest lucru... Cea mai tare formatie ROCK din Romania!!

Spune-mi daca, am gresit ceva,
Spune-mi daca te-am pierdut candva,
Nu mai stiu cum sa te caut,
Sa ma-ntorc din nou la locul unde
Mi-am gasit iubita meaSpune-mi oare ce mai sti de noi?
Spune-mi oare suntem amandoi?
Doar o ploaie-n miez de vara care vine si s-a dus
Sub un cer albastru care, ne va duce tot mai sus
Vino iar dar pentru totdeauna
Eu stiu e greu,
Sa iubesti cum iubesc eu
Doar asa vom fi mereu
Da iubito sti ca m-ai ranit
Da iubito sti ca m-ai lovit
Chiar in inima si doare
Ca si gandul c-ai plecat
Dar iubirea mea nu moare
Doar asa ne este dat
Vino iar dar pentru totdeauna
Eu stiu e greu,
Sa iubesti cum iubesc eu
Doar asa vom fi mereu (bïs X3)

Un comentariu:

irisfan madalina spunea...

si eu sunt fan iris!!! este o formatie super.....am numa 16 ani si doar de 3 ani ascult iris fara sa ma opresc.......