joi, 12 iulie 2007

Oare cum?

Andra Mihalcescu: buna
Andra Mihalcescu: cf?
Little girl: buuna
Little girl: rad
Andra Mihalcescu: dece?
Little girl: ma uit la asta cu horoscopul
Little girl: u ce esti?
Andra Mihalcescu: parca nu stii
Andra Mihalcescu: sagetator
Little girl: aham
Little girl: oki
Little girl: ms
Andra Mihalcescu: sa-mi dai si mie
Little girl: http://www.eastrolog.ro/zodiac-european/zodia_sagetator/sagetator.php
Andra Mihalcescu: staiu mah ca ma uit eu
Little girl: oki
Little girl: la ce ora te-ai nascut?
Andra Mihalcescu: 17:45
Little girl: ms
Little girl: si in ce zi
Little girl: si luna
Little girl: ??
Andra Mihalcescu: 02.12.1995
Andra Mihalcescu: dar pt ce iti tre
Andra Mihalcescu: ?
Little girl: poi..sa vad care va fi cel mai buni prieten al tau
Little girl: ma refeream la un prieten mai prieten
Little girl: iustin e rac?
Andra Mihalcescu: de ce razi?
Little girl: Persoana nascuta la data 2.12.1995, ora 17:45 este in zodia Sagetator (decada 2), cu ascendent in Rac.
Little girl: iustin e rac
Little girl: iar eu cu un taur
Little girl: si teo e taur
Andra Mihalcescu: nu fi wfi ca te umfli
Little girl: vai ce bine se potriveste
Andra Mihalcescu: macar mai facut sa zambesc
Andra Mihalcescu: Nativul din zodia Sagetator este prietenos, pasionat, tolerant, îi place libertatea si aventura.
Andra Mihalcescu: zi ca nu-i adevarat?
Little girl: e adevarat
Andra Mihalcescu: deci asta e fulul meu de a fi
Little girl: da
Andra Mihalcescu: bai da-mi si mie site-ul
Andra Mihalcescu: nu asta cu sagetator
Andra Mihalcescu: site-ul in general
Little girl: oki
Little girl: http://www.eastrolog.ro/
Andra Mihalcescu: care e treaba nu pre imi pl
Andra Mihalcescu: ?
Little girl: ?
Andra Mihalcescu: da nu te mira
Little girl: ?
Andra Mihalcescu: nu mai imi prea pl
Little girl: a
Little girl: iustin
Little girl: eh na
Little girl:
Andra Mihalcescu: vb serios poate putin
Little girl:
Little girl: uitate la berbec
Andra Mihalcescu: asteapta ca inca citesc la m
Andra Mihalcescu: mn
Little girl: oki
Andra Mihalcescu: Sagetator si Rac? Foc si Apa?
Andra Mihalcescu: adica nu mere nimik
Little girl: mah nu stiu ce sa zic..asa zice pe net...
Little girl: si asta a scris un astronom
Little girl: de ex..sa vezi ceva
Little girl: dak vrei poti intra pe berbec cu taur
Andra Mihalcescu: zi
Little girl: nu te supz
Little girl: pls
Little girl: se vede ca esti supz rau
Andra Mihalcescu: asa zi
Little girl: dak vrei poti intra pe berbec cu taur
Andra Mihalcescu: nu sunt chear zambesc
Andra Mihalcescu: o sa
Little girl: da?
Andra Mihalcescu: da
Little girl: da-mi si mie webu
Little girl: ms
Little girl: asa..
Little girl: andrutza mea
Little girl:
Andra Mihalcescu: nu imi mai zice asa
Little girl: scz
Andra Mihalcescu: poti sa-mi zici cum vrei
Little girl:
Little girl: bne gabi
Andra Mihalcescu: ok
Little girl:
Andra Mihalcescu: mie la gradinitza mi se spunea gabitzu
Little girl: da?
Andra Mihalcescu: da
Little girl: ce dragutz
Andra Mihalcescu: gabitu
Little girl: ce dragutzAndra Mihalcescu: dar visez si eu
Andra Mihalcescu: si visez mult f mult
Little girl: mama da imi place muult sa vb cu tne..adik m-ai facut sa zambesc
Little girl: da
Little girl: si eu
Little girl: imi place sambetul tau imens
Andra Mihalcescu: si mie
Andra Mihalcescu: nu am mai zambit de cateva ore
Little girl: da
Little girl: oh..ma tot gandesc
Little girl: cum va fi peste 20 -30 de ani?
Andra Mihalcescu: ai innebunit
Little girl: o sa am...30-40 de ani
Andra Mihalcescu: vreau sa fca poze
Little girl: cum va fi peste 20 -30 de ani?
Andra Mihalcescu: fac
Little girl: noi..o sa avem copii
Little girl: poate si nepoti
Little girl:
Andra Mihalcescu: vreau sa fac poze
Andra Mihalcescu: ai innebunit
Little girl: cum ar fi sa fiu bunica?
Andra Mihalcescu: ai innebunit
Andra Mihalcescu: mamaie ce faci?
Andra Mihalcescu: cum te simti?
Little girl:
Little girl: ma simt o bunica fericita
Little girl:
Andra Mihalcescu:
Little girl: u cum te simti ca bunica?
Andra Mihalcescu: naspa
Little girl: poate ciar stra bunica?
Andra Mihalcescu: vreau inca sa fiu tanara
Little girl: wow cum am pututr sa sar peste asta
Andra Mihalcescu: mai asteapta
Little girl: oare cu cn ne vom casatorii??
Little girl:
Andra Mihalcescu: bai candf am vazut asta era sa mor
Andra Mihalcescu: cand*
Little girl: stiu
Little girl: am vazut)))))))))))0
Andra Mihalcescu: esti nebuna
Little girl: nu mai pot aici de ras
Little girl: hai ca ne-am distrat
Andra Mihalcescu: putin
Andra Mihalcescu: vreu petrecere
Little girl: ce nume o sa ii pun baiatului/fetei mele?
Andra Mihalcescu: esti nebuna
Little girl: iustin/iustina
Andra Mihalcescu: eu nici macar nu vreau sa fiu matusa
Andra Mihalcescu: nu fi vacutza
Andra Mihalcescu: scz
Little girl: ))))))))
Andra Mihalcescu: eu nici macar nu vreau sa fiu matusa
Little girl: o sa ai un nepotel
Andra Mihalcescu: vreau sa traiesc
Little girl: pe nume iustin
Andra Mihalcescu: o nepoata mai bn
Andra Mihalcescu: in nici un caz
Little girl: bne iustina
Andra Mihalcescu: in nici un caz
Little girl: eu o sa le pun teo/teodora
Little girl: ))))))))
Andra Mihalcescu: esti nebuna
Andra Mihalcescu: lasa sa mai traim pana atunci
Andra Mihalcescu:
Little girl: da
Andra Mihalcescu: bai uita-te la statusul meu pune la fel
Andra Mihalcescu: daca vrei
Little girl: da
Little girl: da la al meu??
Little girl: )))))
Andra Mihalcescu: esti nebuna
Andra Mihalcescu: bai mi-au dat lacrimile de atata ras
Little girl: sa avem 2 copii si 4 nepotei
Little girl: si mie
Andra Mihalcescu: esti nebuna
Little girl: sa vezi ce turbeaza monica
Little girl: ))))))
Andra Mihalcescu: bunicutzo viseaza matale acolo cu cn te cosatoresti ca eu sunt inca tanara
Andra Mihalcescu: sa ma chemi si pe mn la nunta
Andra Mihalcescu: )))))))))
Andra Mihalcescu: cred
Little girl: da)))))
Andra Mihalcescu: casatoresti*
Little girl: vei fi nasa
Andra Mihalcescu: poftim
Andra Mihalcescu: ?
Little girl: da
Andra Mihalcescu: si ca nasi pe cn alegi?
Little girl: vei fi nasa
Little girl: poi..sa vedem...dak o sa il mai gasesc atunci p iustin va fi perfect
Andra Mihalcescu: esti wfi
Little girl: glumeam

Niciun comentariu: