duminică, 29 iulie 2007

Duminica, 29 iulie ora 21,52 ...stau p net si ascult iris si ma tot gandesc la ziua de maine...De-abia astept sa vina Alexutza (sor'mea) sa vad ce mi-a cumparat din sighisoara...Ieri tata mi-a spus ca joi mergem la mare, puteam sa mergem si mai devreme dar am asteptat sa se intoarca si Alexandra ca doar cum sa placam fara ea? :P...Oh cat am asteptat sa ma intorc iar la mare...vor fi niste zile minunate...eh dar mai e o mica problemutza....nu sunt sigura ca mai stiu sa inot :D...Dar o sa ma descurc eu pana la urma...Poi in afara de asta ce am mai facut azi...hmm...am mers cu ai mei in bucuresti la shopping...eh soppingu' asta a durat cam 6 ore pt ca am plecat la 11 si ne-am intors p la 17 si ceva...:D si bineinteles ca plinbandune noi prin magazine am murit de cald...va intrebati ce naiba am facut noi 6 ore ?...;)) foarte multe lucruri...eh bine eu ma uitam numai dupa un skate misto dar am ajuns la concluzia ca tot mai bine e sa imi cumpar din Ploiesti...si cam asta-i tot...am iesit si afara...

Niciun comentariu: