miercuri, 27 iunie 2007

Rezultatele la examen


Cred ca era vreo 4 cand a venit Valentin cu Octavian sa ma ia pe afara si bineinteles sa vedem si noi rezultataele la examen. Ei erau cu bicicletale dar eu m-am luat rolele. Eh bine am ajuns si noi la scoala. Portarul ne0a zis fara sa-l intrebam unde sunt listele, dar bineinteles ca ne dadeam si noi seama cam pe unde sunt pentru ca in juraul lor era ceva lume. M-am uitata eu pe liste si m-am vazut si pe mine, eh cum am spus am luat 9,50, puteam sa i-au si mai mult, dar asta e...in fine pana la urma am intrat. M-am uitata si dupa celilalti si am vazut-o si pe Monica care luase 9,12. Eu am intrebato pe profa de la 4 A daca stie cam cati intra intr-o clasa si a spus 25. M-am uitat si pe ce loc e Monica si era pe 26, sooper nasol, dar din ce am inteles eu erau 28 sooper tare frate! A intrat! Apoi la scoala m-am intalnic cu Madalina, Monica si Ilinca, verisoara Madalinei. Madalina era foarte bucuroasa ca a luat mai mult decat Iustin asa ca ne-a facut cinste cu o pizza si un suc. Eh ea dragutza cum e m-a invitat si pe mine :). Ce zi sooper!

Niciun comentariu: