miercuri, 27 iunie 2007

O noapte furtunoasa

Era o seara destul de linistita, dar cam pe la ora 22 a inceput furtuna, bineinteles eu ma culcasem pentru ca a doua zi aveam de dat un examen la mate. Si in timp ce dormeam, deodata am auzit un zgomot puternic si in cateva secunde s-a intrerupt si curentul. Eu m-am speriat si imediat am iesit din camera si m-am dus in camera unde mama si tata dormeau. In camera era numai mama care incerca sa o sune pe sor'mea, care nu se intorsese inca. In acest timp tata s-a dus dupa lanterna, iar bunica si bunicul prin camere ca sa verifice daca toate geamurile sunt inchise. Revenind la subiect Alexandra era in troleibuz pe la vest, dar vestea cea mai rea era ca troleibuzul facuse pana. Mama era cam ingrijorata deoarece afara era un fant super puternic, Alexandra nu venise inca iar multi copati din zona s-au daramat peste firele de curent. Eh bne foarte naspa...m-am dus in sufragerie cu mama sa ne uitam la ce dezastru e afara. Dupa muult timp, cand furtuna s-a oprit s-a intors si Alexandra, care era bine. Totul era in ordine asa ca ne-am dus sa ne culcam, bineinteles tot fara curent :(. Eu nu am putus sa dorm toata noaptea avand in vedere ca aveam examen, dar degeaba aveam eu emotii peentru ca a fost sooper usor :D. Eh da partea foarte rea e ca cu siguranta in vara asta vor fi multe furtuni si multa caldura :(. Dimineata m-am trezit foarte bine si m-am dus la scoala unde am dat si examenu ala care era foarte simplu, bineinteles l-am luat dupa cam am calculat eu imi iesea 9, 50. Apoi am mai stat cu colegii mei si m-am intors acasa unde...(vestea foarte proasta) nu aveam curent...:(( Detalii, detalii...

Niciun comentariu: