luni, 25 iunie 2007

O zi la mall


Ziua incepuse foarte bine...dupa scoala am mers cu prietenii mei Valentin si Andra in oras, dar pentru ca ni se facuse foame ne-am oprit la KFC...unde trebuia sa ne intalnim cu Iustin, care bineinteles nu fusese invitata. Dupa putin timp am azuns si noi acolo, dar Iustin nu era de gasit asa ca am comandat ceva si ne-am asezat la masa. Andra ne stiind ce s-a intamplat cu Iustin de nu vine s-a dus pana afara unde s-a intalnic cu Monica si cu Madalina care s-au asezat la masa unde state-am si noi :). Dupa nici 3 minute a aparut si Iustin care s-a asezat si el la masa intre mine si Madalina. Am stat noi ce-am stat pana Madalina se enerveaza si incepe sa ne trimita SMS de genu: "Hai sa merem ca nu-l mai suport.", bineinteles cine il suporta, dar asta e...Toate fetele ne-am dus pana la baie si am incercat sa gasim un plan ca sa scapam de el, dar din pacate nu toti vroiam acest lucru (Vali). E in fine a acceptat...planul Madalinei care se pare ca a mers...am mai stat noi prin baie vreo 3 min ca sa ne mai facem niste poze. Ei bine in sfarsit ne-am intors la masa si Madalina i-a trimis un mesaj cu planul el de a scapa de el...Vali nu a prea vrut prima data dar in sfarsit a acceptat. Madalina i-a spus lui Iustin motivul pentru care trebuie sa plecam, dar Iustin nu a prea inchitito. Eh in fine am scapat de el si am mers sa ne plimbam prin mall unde am stat in jur de 1 ora, acolo am colindat tot mall-ul si am manacat si o inchetata si un suc. Dar din pacate Andra trebuia sa plece asa ca am plecat si noi...Eh in ne-am distrat cel putin. Dar i-am promis lui Iustin ca "nu vom mai face" asta si el a inteles si chiar nu era suparat pe noi ci pe Madalina. El cu Madalina nu se inteleg deloc (eh cine se intelege cu el?).Oh ce zi!

Niciun comentariu: