luni, 25 iunie 2007

Vara


Vara...oh ce anotimp. Vara trecuta a fost pur si simplu superba...ce n-as da sa dau timpul inapoi...ce n-as da sa mai fie macar o data cum a fost in vara aia...Pai vreti sa stiti despre ce este vorba? In vara aia l-am cunoscut prima data pe Teo. Cred ca va intrebati cum, cand si unde...Hai sa va povestesc, Alexandra, sora mea tocmai se intorsese din tabara care fusese in Croatia, acolo si-a facut multi prieteni printre care si un baiat Nae care avea si un frate, ei bine cum am auzit i-am cerut id-ul de msn. Imi amintesc ca in seara aia am vorbit cu el toata noaptea, cred ca se facuse unu. A doua zi, iar am vorbit cu el...si in sfarsit dupa aproximativ 2 zile ne-am intalnit si noi...Ziua aia a fost pur si simplu minunata,am colindat tot orasul si am mers la el la bloc si ne-am distrat si noi pe acolo, dar cea mai misto chestie a fost atunci cand am jucat "Adevar si provocare" cu el, sor'mea si fracsu. Da, va inchipuiti si voi ce provocari dateau Nae si sor'mea. Hehehe...ce n-ati da voi sa stiti...oh...amintiri, amintiri...sau intr-o zi de primavara, cand a fara incepuse sa ploua, iar eu priveam picaturile de ploaie, mi-a sunat telefonul...eu am raspuns repede si cine sa fie...normal Teo si ce credeti ca mi-a zis?? Mi-a zis sa ma uit in cutia postala si ce credeti? M-am dus eu repede sa ma uit si ce credeti sa am gasit...o scrisoare si restul nu mai conteaza...:D Oh...ce vara!

Niciun comentariu: